قوانین و مقررات اکارآگاه

اکاراگاه صرفا یک پلتفرم مدیریت خدمات است و هیچ تعهدی نسبت به طرفین ندارد.

دسترسی و استفاده کارفرما از وبسایت اکاراگاه، مشروط به رعایت قوانین فوق‌الذکر و ضوابط و شرایط ذیل «قرارداد» آتی است. شما با ورود به وبسایت اکاراگاه، بدون هیچ‌گونه محدودیت و شرطی، قرارداد را پذیرفته و در صورت عدم موافقت با آن، لازم موکد است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید. ورود کارفرمایان به وبسایت اکاراگاه به‌ منظور استفاده از خدمات ارائه شده توسط وبسایت به معنای آگاه بودن و در حکم امضاء و پذیرفتن قرارداد و همچنین سیاست‌های حفظ حریم شخصی وبسایت است.

 سایت 

وبسایت اکاراگاه یک موسسه حقوقی و کاراگاهی انتظامی نیست، بلکه یک بازارگاه (Legal MarketPlace) اینترنتی دو طرفه برای ایجاد ارتباط بین کارشناسان متخصص و مراجعانی است که نیاز به دریافت خدمات ارائه شده دارند. در این سند از وبسایت اکاراگاه با عنوان اکاراگاه یاد خواد شد.
اکاراگاه صرفا یک پلتفرم مدیریت خدمات است و هیچ تعهدی نسبت به طرفین ندارد.
1- کارفرما 
هر شخصی حقیقی ویا حقوقی که از طریق سایت و یا اپ به اکاراگاه دسترسی پیدا می‌کنید و از خدمات موجود بهره می برد.
2- ساعت کاری و روزکاری
بخش پشتیبانی اکاراگاه به صورت شبانه روزی در دسترس کاربران قراردارد و ثبت انواع درخواست های کاربران در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است و مدت پاسخگویی به تیکت های پشتیبانی بنابر درج اولویت از سمت کاربران از بلافاصله تا 24 ساعت می باشد.
ساعت کاری بخش مرکز تماس پشتیبانی شنبه تا چهارشنبه 9:30 الی17:30 و پنج شنبه 9:30 الی 13:30می باشد.
قابل توجه می باشد که مدت زمان ارائه هر درخواست ثبت شده بنابر نوع خدمت تعیین شده است. 
مدت زمان انجام خدمات از زمان ثبت درخواست یا رزرو خدمت، در ادامه در بخش مربوط به هر خدمت شرح داده شده است.
3- کاربهاء 
وجه قابل پرداخت توسط کارفرما برای انجام خدمات ، بین کارفرما و اکاراگاه با توجه به نوع خدمت منعقد می‌شود.
4- شرایط، الزامات و تعهدات یا توافقنامه
به معنی قرارداد قانونی که شما با ما می‌بندید و شامل این شرایط و تعهدات، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و مقرراتی می‌شود که در اکاراگاه وجود داشته و یا متعاقبا اصلاح و یا ابلاغ و اعلام می گردد.
توجه داشته باشید شرایط، الزامات و تعهدات اکاراگاه در بازه های زمانی امکان تغییر دارد و شرح آن همیشه در دسترس کاربران قرار خواهد بود.
5- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران
قانون اساسی، قوانین عادی، قانون تجارت الکترونیک، مصوبات هیات وزیران، مصوبات شورای عالی مجازی، آیین نامه های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی موضوعه.
6- عامل پرداخت
موسسه مالی، بانک یا درگاه پرداختی که از آن برای پرداخت بهای ارائه خدمات درخواست شده استفاده می‌شود.
7- روش های پرداخت
روش های پرداخت شامل کارت به کارت و پرداخت از طریق درگاه بانکی می باشد.
8- پشتیبانی
کلیه پشتیبانی‌ها اعم از پشتیبانی: مالی – سفارشات – فنی و دیگر موارد صرفا از طریق قسمت پشتیبانی اکاراگاه انجام خواهد شد. در ساعات کاری و ایام غیر تعطیل و در کل زمان در سال امکان پاسخگویی تلفنی با اولویت کمتر انجام خواهد شد. ملاک گفتگو و پشتیبانی سیستم پشتیبانی اکاراگاه می‌باشد.
9- تفسیر
هرگونه ابهام در تعبیر و تفسیر در شرایط و تعهدات اعلامی جهت استفاده و فعالیت در اکاراگاه، توسط موسسین و مدیران این وبسایت بیان و مشخص می شود، کلماتی مثل «شامل»، «ازجمله»، «همچون»، «مثل» و «از قبیل» به‌هیچ‌وجه محدودکننده نیستند و وقتی جایی از صلاحدید خودمان صحبت می‌کنیم، منظور صرفاً صلاحدید مدیران و متصدیان ذیصلاح در اکاراگاه است (مگر آنکه در توافقنامه به گونه دیگری بیان ‌شده باشد.)
10- قوانین حاکم
اکاراگاه سایت یا پلتفرم خود را از داخل ایران اداره می‌کند. درنتیجه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در مورد آن نافذ هستند و اکاراگاه از قوانین و مقررات ایران پیروی می‌کند و تحت نظام قضایی و حقوقی ایران عمل خواهد کرد. هرگونه قانونی که به شکل اجتناب‌ناپذیر در مورد و موضوع مرتبطی وارد و وضع باشد، در آن زمینه قانون در مورد اکاراگاه نافذ خواهد بود.
11- محتوا
کلیه مطالب اعم از تصویری، نوشتاری و صوتی موجود در وب‌سایت است که شامل و نه محدود به اطلاعات، داده‌ها، گرافیک، نرم‌افزار، آیکون دکمه، علائم تجاری، سرویس‌های الکترونیکی، تصاویر، فایل‌های صوتی و تصویری است درصورتی‌که محتوا توسط اکاراگاه بارگذاری شود، محتوای اکاراگاه و اگر توسط کارفرما بارگذاری شود، محتوای کارفرمایان نامیده می‌شود و اکاراگاه نسبت به آنها هیچ مسئولیتی ندارد.

مسئولیت ها و تعهدات عمومی

1. کارفرمایان درمراجعه به سایت یا پلتفرم می‌پذیرد که شرایط، الزامات و تعهدات استفاده از سایت اکاراگاه همچنین قوانین حفظ حریم شخصی سامانه را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن و بدون هیچگونه محدودیت و شرطى، مفاد این اسناد را پذیرفته و در صورت عدم موافقت با آن، لازم است بلافاصله استفاده از وبسایت اکاراگاه را متوقف نماید. هرگونه استفاده از سایت اکاراگاه به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. اکاراگاه هیچ توافقی با کارفرمایان خارج از این شرایط ندارد. قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.
2. قوانین و مقررات ذکر شده ممکن است در طول زمان تغییر کند، بنابراین کارفرمایان ملزم به بررسی قوانین پلتفرم در هر بار استفاده از آن می باشند و استفاده کارفرمایان از وبسایت یا اپلیکیشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است. بنابراین اکاراگاه بنابر صلاحدید می تواند شرایط توافقنامه را تغییر دهد، اما تمام تلاش بر این خواهد بود که اطلاعات مربوط به تغییرات در وبسایت منتشر شود یا اطلاع رسانی شود. اگر بعد از تغییر شرایط توافقنامه همچنان به استفاده از وبسایت ادامه دهید، به معنی آن است که شرایط جدید یا اصلاح‌شده را پذیرفته‌اید.
3. کارفرما متعهد می‌گردد که صرفاً با شماره تلفن همراه متعلق به خود نسبت به مراجعه به سایت و پلتفرم اقدام نماید. در غیر این صورت در برابر صاحب امتیاز خط تلفن همراه، تماماً مسئول بوده و اکاراگاه به محض آگاهی از این موضوع می تواند نسبت به لغو قرارداد مذکور اقدام نماید.
4. بنا به مورد و حسب صلاحدید اکاراگاه، امکان دارد در ارائه برخی خدمات از کارفرما درخواست اطلاعات تکمیلی، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات گردد؛ در این صورت کارفرما، متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام شده از سوی اکاراگاه خواهد بود. در غیر این صورت اکاراگاه می‌تواند قرارداد را لغو و از ارائه خدمات به کارفرمای مذکور خودداری کند.
5. کارفرمایان می بایست آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص است.
6. کارفرمایان مسئولیت صحت و اصالت اطلاعات ارائه شده‌ی خود را تماماً بر عهده دارند.
7. کارفرمایان خود مسئول تمام استفاده‌هایی هستند که از محصول و خدمات ارائه‌شده در ارتباط با قرارداد انجام می‌دهند.
8. کارفرمایان می‌پذیرند که اکاراگاه برای اطلاع رسانی های سامانه از ارسال ایمیل، پیامک به عنوان راه ارتباطی اکاراگاه با وی استفاده کند.
9. کارفرمایان می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شود و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد.
10. کارفرمایان متعهد به رعایت همه قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت مقررات دنیای مجازی و قوانین و مقررات جرایم رایانه ای و قوانین الکترونیکی در هنگام استفاده از سایت ، پلتفرم و محصولات اکاراگاه هستند.

قطع خدمات و همکاری

چنانچه اکاراگاه به هر دلیلی به این نتیجه برسد که حضور هر یک از کارفرمایان می‌تواند امنیت و آرامش دیگران و کیفیت ارائه خدمات را در معرض کاستی و خطر قرار دهد و یا تمایل به پذیرش شرایط و قوانین از سوی کارفرما مربوطه وجود ندارد و یا وی از قوانین و مقررات مندرج استفاده از سامانه تخطی نماید، اکاراگاه طبق صلاحدید خود مجاز به قطع ارتباط و فسخ قرار داد با کارفرمای مذکور به صورت موقتی یا دائم است. در این صورت، کارفرما حق هیچگونه ادعا، اعتراض و طرح دعوا در مراجع قضایی را نخواهد داشت.

اکاراگاه متعهد می گردد تا حصول رضایت کارفرما ، ارائه خدمات را پایان یافته شده تلقی نکند و ملاک تسویه حساب با اکاراگاه اعلام رضایت کارفرما می باشد و در صورتی که کارفرما پیغامی مبنی بر دریافت محصول مورد توافق در قرار داد و اعلام رضایت ننماید قرارداد بعد از 3 روز کاری انجام شده تلقی ‌می گردد. و کارفرما ملزم به تصفیه مبلغ قرار داد خواهد بود.

شرایط، الزامات و تعهدات در تعاملات مالی

1. خرید

هر نوع پرداخت از طریق کارفرما برای دریافت خدمات از اکاراگاه با کلمه خرید عنوان می گردد.

2. پرداخت هزینه خدمات 

1. مبلغ قابل پرداخت برای خرید خدماتی اعم از متن قرارداد ، حق المشاوره تلفنی و حق المشاوره حضوری و … توسط اکاراگاه ارائه شده و اکاراگاه بر تعیین حدود مبالغ اعلامی بر ارائه حق الزحمه های خارج عرف و شان نظارت کافی دارد اما هیچ مسئولیتی برای اکاراگاه جهت درج بهترین قیمت را ایجاد نمی کند.

2. با توجه به اینکه اعلام هزینه توسط اکاراگاه، ایجاب محسوب می گردد و قبول یا رد آن توسط کارفرما کاملا اختیاری است، لذا توافق حاصله مطابق ماده10 قانون مدنی بوده و فی مابین کارفرما و اکاراگاه نافذ است.

3. کارفرما می پذیرد پرداخت هزینه خدمات فقط ازطریق روش‌های ارائه شده در پلتفرم اکاراگاه صورت گیرد. این روش‌ها با عنوان روش های پرداخت در این سند ارائه شده است.

4. کارفرما می پذیرد درصورت پرداخت ناموفق از طریق درگاه بانکی، شخصا مسئول پیگیری وجه کسر شده از سیستم بانکی مربوطه می باشد و از سمت اکاراگاه، وجه مذکور پرداخت نشده محسوب می شود و اکاراگاه در این خصوص مسئولیتی ندارد.

5. اگر تراکنش پرداخت هزینه خدمت توسط عامل پرداخت (که خارج از کنترل ما است) برگشت بخورد، یا دچار مشکلی شود، و همچنین اگر تحت شرایط ذکرشده در این توافقنامه هزینه پرداختی توسط کارفرما عودت داده شود، اکاراگاه دسترسی کارفرما به محتوای خریداری‌شده و دریافت خدمات را معلق یا ملغی خواهد کرد.

6. اگر به هر دلیلی تراکنش مشکوک و غیرقانونی اتفاق بیافتد، تراکنش‌های انجام‌شده لغو و باطل خواهد شد و اکاراگاه دسترسی کارفرما به محتوای خریداری‌شده و خدمات دریافتی را معلق یا ملغی خواهد کرد، و همچنین این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که به صلاحدید اکاراگاه قرارداد مربوطه را معلق یا ملغی کند.

3. تخفیف ها 

اکاراگاه بنابر سیاست های کاری خود در بازه های زمانی مختلف تخفیف یا هدیه به کارفرمایان فعال و قرار دادهای جمعی ارائه می کند و درصدی از هزینه خدمت کسر   می گردد یا درصدی از هزینه مذکور به کارفرما برگردانده می ‌شود. نحوه ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها، منوط به تشخیص و صلاحدید اکاراگاه بوده و در صورت عدم تعلق تخفیفات، کارفرما حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.

4. عودت وجه

در صورتی که کارفرما به دلیلی درخواست عودت وجه مرتبط با برخی درخواست ها و یا مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری پرداخت شده را داشته باشد تحت شرایط مندرج در این توافقنامه، امکان عودت وجه وجود خواهد داشت.

درخواست های عودت وجه، که از طریق بخش پشتیبانی ثبت گردیده است، پس از بررسی در صورت حائز شرایط بودن به بخش مالی ارجاع داده شده و طی 2 الی 24 ساعت کاری پس از مجوز تایید پشتیانی، به حساب کارفرما باز خواهد گشت 

جهت بررسی علت درخواست عودت وجه سفارش، از طریق بخش پشتیبانی پلتفرم اکاراگاه ، تلفن یا ایمیل برای بررسی علت درخواست، با کاربر ارتباط برقرار می‌شود.

کارفرمایان متعهد می شوند، در استفاده از خدمات ارائه شده در اکاراگاه، و تنظیم متن قرارداد، عدم رضایت احتمالی خود از خدمات  را ظرف 24 ساعت به اکاراگاه اعلام کنند، در غیر این صورت خدمات ارائه شده با کمال رضایت تلقی گردیده و امکان هرگونه اعتراض سلب و ساقط می گردد.

شرایط عودت وجه

در صورت  مشاوره تلفنی و مشاوره برخط،  توسط کارفرما و پرداخت هزینه،  امکان کنسلی و عودت وجه وجود ندارد:

1. امکان عودت وجه برای پیش قرارداد وجود ندارد.

2. اگر کارفرما از کیفیت خدمات رضایت نداشته باشد و اعتراض خود را ظرف 6 ساعت پس از دریافت خدمت اعلام نماید و برای تیم پشتیبانی محرز گردد، اکاراگاه در وهله اول با ارجاع خدمت به متخصص دیگر درصدد ایجاد رضایت کارفرما بر می آید. اگر کماکان عدم رضایت حاکم باشد اقدام به عودت وجه خدمت بدون کسر مبلغ پرداختی تماما عودت می گردد. شایان ذکر است مدت زمان اعلام عدم رضایت و متعاقبا پذیرش عودت وجه 24 ساعت پس از ثبت درخواست خدمت می باشد.

3. اگر بر اساس تشخیص اکاراگاه مشخص شود که از سیاست عودت وجه وبسایت اکاراگاه سوء استفاده می‌شود، این حق را برای اکاراگاه محفوظ است که قرارداد راغیرفعال یا ملغی کند و استفاده کنونی یا آتی کارفرما از خدمات و محصولات اکاراگاه را محدود یا مسدود نماید، بدون آنکه دینی برای پلتفرم اکاراگاه ایجاد شود.

4. در صورتی که با وجود تعیین زمان بندی از سمت اکاراگاه، کارفرما با اکاراگاه تماس حاصل نکند و یا نسبت به تماس کارشناسان پشتیبانی بابت پیگیری سفارش پاسخگویی نفرماید، سفارش با کسر کارمزد کنسلی، لغو می گردد و با ارسال پیامک کنسل شدن سفارش به اطلاع کارفرما می رسد، بدیهی است کارفرما می تواند به سایت مراجعه نموده و نسبت به رزرو خدمت بعدی بوسیله مبلغ موجودی اقدام نماید و یا در صورت امکان ثبت درخواست تسویه در هر ساعت از شبانه روز مقدور می باشد، لذا مدت زمان ارسال دستور پرداخت به بانک متوسط بین 5 تا 12 ساعت کاری (با توجه به ساعت ارسال درخواست تسویه) پس از ارسال درخواست  می باشد، مدت زمان دریافت در ساعات تسویه سیکل پایایی بانکها  ساعت 16 روز های کاری امکان پذیر می باشد.

5. تسویه حساب به صورت حواله پایا می باشد و بنابراین در روزهای کاری قابل انجام می باشد. بنابراین درخواست های تسویه ثبت شده در روز پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل در اولین روز کاری بانکها دریافت می گردد.

6. در هر 24 ساعت امکان پرداخت یک درخواست تسویه وجود دارد.

7. هر گونه قطعی اینترنت و مشکلات مبنی بر عدم جابجایی مالی از سمت بانک ها و سرویس‌های ارائه دهنده خدمات مالی خارج از تعهدات اکاراگاه بوده و اکاراگاه تاخیر در تسویه‌ها را سلب مسئولیت می‌کند.

تعهدات کارفرمایان در موارد فنی

در استفاده از وبسایت اکاراگاه انجام اعمال و تخلفات ذیل ممنوع می باشد:

ارتباط خود با دیگران را به شکل نادرستی نشان دهند

از طریق اکاراگاه به سیستم‌های کامپیوتری یا مطالبی دسترسی غیرمجاز پیدا کنند

مهندسی معکوس انجام دهند

از طریق اکاراگاه یا در وب‌سایت اکاراگاه دست به جمع‌آوری خودکار اطلاعات بزنند

روش‌هایی مثل اسپایدرینگ (spidering)، خواندن صفحه‌نمایش (screen scraping)، دیتابیس اسکریپینگ (database scraping)، یا جمع‌آوری آدرس ایمیل‌ها، و روش‌های دیگر را بکار بزنند.

تلاش برای ایجاد وقفه یا تغییر در عملکرد اکاراگاه به هر شکلی (مثلاً از طریق ارسال انبوه پیام‌های ناخواسته یا (flooding) ایجاد بار روی سرورها،

وارد کردن ویروس، بمب زمانی (time bomb)، اسب تروآ (Trojan horse)، کرم، کنسل بات (cancelbot) یا دیگر روش‌های مخرب کامپیوتری و هک کردن

استفاده از پلتفرم اکاراگاه یا هر بخشی از محتوای آن به شکلی که نقض قوانین جاری باشد

حقوق مالکیت معنوی یا حقوق دیگری را از اکاراگاه یا دیگران نقض کند

هرگونه رفتار فریب‌کارانه، وقیحانه، گستاخانه، گمراه‌کننده، یا توهین‌آمیز باشد

استفاده از اسکریپت برای دانلود انبوه محتوا؛ تبلیغ، برندینگ، یا محتوای پروموشن (ترویجی) در وب‌سایت یا محتوای آن وارد کنند

به‌غیراز مواردی که در این توافقنامه به کاربران اجازه داده‌شده، دست به کپی، باز توزیع، انتقال، یا تغییر یا سوءاستفاده از محتوا، داده‌ها، یا کد وب‌سایت بزنند.

مسئولیت‌ها و رفع مسئولیت‌های وبسایت اکاراگاه

وبسایت اکاراگاه در موارد زیر سلب مسئولیت می نماید:

1. مسئولیت محتوای منتشرشده در وبسایت اکاراگاه به عهده شخص ناشر بوده و اکاراگاه صرفاً بستر ایجادشده جهت مدیریت و نگهداری است.

2. ضرر و زیان ناشی از ارائه اطلاعات خلاف واقع یا ناقص توسط کارفرمایان به وبسایت اکاراگاه باشد.

3. ضرر و زیانی که ناشی از انتشار اطلاعات سری و محرمانه خود یا دیگران توسط کارفرمایان به وبسایت اکاراگاه باشد.

4. ضرر و زیانی که ناشی از انجام خارج از سامانه‌ مکاتبات، پرداخت‌ها و هرگونه تعامل و برقراری ارتباط کارفرمایان و اکاراگاه با یکدیگر، سایر اعضای وبسایت اکاراگاه و واحدهای پشتیبانی باشد.

5. ضرر و زیانی که ناشی از هک یا نفوذ غیرمجاز به وبسایت اکاراگاه باشد.

6. سلب مسئولیت در خصوص دریافت خدمات یا ارائه خدمات بین کارفرما و اکاراگاه خارج از سامانه اکاراگاه و به طور مستقیم

7. در هر شرایط، اکاراگاه به صلاحدید خود هرگونه خدمات ارائه‌شده را می تواند حذف نماید، برای مثال اگر منسوخ‌شده باشد، یا به دلایل قانونی یا کاری یا اداری مجبور به انجام این کار شود. چنانچه وبسایت اکاراگاه قصد داشته باشد خدمات ارائه‌شده را حذف کند، تلاش معقولی خواهد کرد تا به کارفرمایان از طریق راههای ارتباطی اطلاع دهد، اما این کار بسته به دلیل یا ضرورتِ حذف، همیشه ممکن نخواهد بود، لذا چنانچه در دسترسی یا دریافت ارائه خدمات کارفرما به مشکلی برخورد، می تواند از طریق پشتیبانی اطلاع دهد.

8. اکاراگاه تلاش معقولی می‌کند که محتوا یا دسترسی کارفرمایان به وب‌سایت بدون وقفه و مشکل باشد و باقی بماند، ایرادات رفع شوند، محتوای وب‌سایت عاری از ویروس و دیگر اجزاء مخرب باشد، و وب‌سایت یا محتوای آن از نظر صحت، دقت، به هنگام بودن، کامل بودن، قابل‌اعتماد بودن، و موارد مشابه برای کارفرمایان قابل تکیه و قابل‌اعتماد باشد، ولی هیچ‌کدام از این موارد را بطور قطعی تضمین نخواهد کرد.

وبسایت اکاراگاه تمامی تلاش خود را برای دسترسی کارفرمایان به صورت شبانه‌روزی در تمامی ۷ روز هفته دارد، و سعی می‌کند هرگونه زمان ازکارافتادگی را به حداقل برساند.

ممکن است با اطلاع رسانی قبلی به دلیل تعمیر و نگهداری وب‌سایت، یا دلایل و مشکلات فنی دیگر لازم باشد دسترسی کارفرمایان به وب‌سایت یا ارائه خدمات و محتوای وب‌سایت را موقتاً متوقف یا معلق کند، ولی اکاراگاه سعی می‌کند زمانش را بسیار کوتاه کند.

مسئولیت های وبسایت اکاراگاه:

وبسایت اکاراگاه تنها ملتزم به تعهداتی است که در این توافقنامه با آن اشاره شده است. در قبال برداشت‌های ضمنی از توافقنامه هیچ تعهد و مسئولیتی بر عهده پلتفرم اکاراگاه نیست؛

1. کلیه اطلاعات و داده‌های ارسالی کارفرمایان را، به جز آنچه جهت ارسال رزومه و گزارش فعالیت در دسترس عموم قرار می‌دهد، وفق خط مشی رعایت حریم خصوصی (که از طریق بخش حفظ و محرمانگی اطلاعات قابل دسترس است) حفظ و صیانت نماید.

2. از حداکثر توان، تخصص و تجربه خود در راستای ارائه‌ی خدمات با سطح کیفیتی مطلوب جهت جلب رضایت کارفرمایان بهره ببرد.

3. هرگونه تغییر در مفاد این توافق‌نامه را سریعاً و صراحتاً در دسترس کارفرمایان برساند.

4. اطلاعات مربوط به ارائه‌ی هر خدمت توسط اکاراگاه را تا پایان دریافت خدمت و حل و فصل اختلافات احتمالیِ مربوط به آن، حفظ و نگهداری نماید.

5. اطلاعات مربوط به دریافت هر خدمت توسط کارفرما را تا پایان دریافت خدمت و حل‌وفصل اختلافات احتمالی مربوط به آن حفظ و نگهداری کند.

6. مبالغی که کارفرما جهت پرداخت به اکاراگاه  واریز کرده و وفق توافق‌نامه و مقررات وبسایت اکاراگاه، خاتمه کار محقق نشده و یا نظر قطعی مرجع حل اختلاف مبنی بر آزادسازی وجه آن صادر شده است را ظرف ۱ الی ۲۴ ساعت کاری از زمان ثبت درخواست تسویه به حساب بانکی کارفرما واریز نماید.

7. اکاراگاه با تمام امکانات خود از جمله واحدهای پشتیبانی و رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کارفرمایان، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارایه خدمات و ایجاد صلح و سازش فی مابین را معمول خواهد داشت. 

حفظ و محرمانگی اطلاعات

سیاست حریم خصوصی

حریم خصوصی
  • 1. جمع‌آوری اطلاعات صرفا آشکارو عمومی و استفاده از آن ، تحت «سیاست حریم خصوصی» اکاراگاه قرار دارد. پلتفرم اکاراگاه تنها می‌تواند اطلاعات شخصی آشکار و عمومی  را برای مقاصد معینی استفاده کند که در سیاست حریم خصوصی پلتفرم اکاراگاه توضیح داده ‌شده است. پذیرش این سیاست، بخشی از توافقنامه شرایط و قوانین استفاده از پلتفرم اکاراگاه است.

2. دلیل جمع آوری اطلاعات  و نحوه استفاده از اطلاعات

پلتفرم اکاراگاه از اطلاعات کاملا آشکارو در دسترس عموم برای ارائه سرویس باکیفیت بهتر استفاده می‌کند، همچنین از اطلاعات آشکاربرای اطمینان از کارکرد سرویس‌ها براساس اهداف در نظر گرفته استفاده می‌شود.

اطلاعات آشکار و عمومی جمع آوری می شود تا با استفاده از آن ها بتواند خدمات بهتر و مطلوب تری را در اختیار شما قرار دهد.

3. هیچ گونه محصول و اطلاعات شخصی توسط اکاراگاه ذخیره و نگهداری نخواهد شد و محصول تنها در یک نسخه در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت لذا حفظ و نگهداری آن بر عهده کارفرما خواهد بود و دسترسی مجدد به آن محصول مستلزم قرارداد جدید و تلاش جدیدخواهد. 

پلتفرم اکاراگاه اطلاعات شخصی شما را با شرکت ها، سازمان ها و بطور کل اشخاص ثالث به اشتراک نخواهد گذاشت مگر در شرایط زیر: 

1. اگر شما رضایت بدهید: در صورتی که از شما کسب اجازه کرده باشیم، ممکن است برخی از اطلاعات شخصی شما را به شرکت ها، سازمان ها و یا اشخاص ثالث ارائه نماییم.

2. دستور مراجع قضایی: در صورتی که مقامات قضایی دستوری مبنی بر دریافت ارائه ی اطلاعات شما در اختیار داشته باشند، ما مجبور خواهیم بود تا اطلاعات شما را در اختیار آن ها بگذاریم.

4. امنیت اطلاعات کارفرمایان

 

اکاراگاه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا اطلاعات ارسالی شما را فقط تا پایان قرارداد و اعلام رضایت و تصفیه مالی در فضایی مطمئن و به دور از دسترسی های غیر ضروری، تا حد امکان از دسترسی غیر مجاز، تغییرات بدون مجوز و یا افشای سراسری حفظ نماید.

در همین راستا:

سایت اکاراگاه تلاش می کند تا حتی الامکان با بهره مندی از SSl، داده ها را به نحو رمزنگاری شده تبادل نماید.

 

دسترسی مدیران و کارمندان خود را به اطلاعات کارفرمایان، طبقه بندی و محدود نماید.

 

با استفاده از قراردادهای حفظ محرمانگی یاnon–disclosure agreement (NDA)، از اطلاعات و داده های ارسالی شما که ممکن است جهت امر پردازش اطلاعات، در اختیار کارمندان یا متخصصانمان قرار گیرد، محافظت و صیانت کند.

 

5. تغییرات خط مشی:

ممکن است تغییرات خط مشی در فواصل زمانی مختلف و در برهه های زمانی گوناگون دستخوش تغییر و بروزرسانی شود. ما تلاش می کنیم تا این تغییرات به حقوق شما لطمه ای وارد نکند. تغییرات مزبور همواره از طریق همین صفحه قابل رویت خواهد بود. خواهشمند است در ادوار زمانی مختلف نسبت به مراجعه به این صفحه اقدام فرمایید.